Aku budak baru belajar

Hallo smua..! Hari ni hari pertama ku 'create a post'...saje je nak wat blog..tmpat luahan rasa sndri..~~hehe..pi ku nak citer jap..minggu nie kat kampus ku btol2 bze..bze sesangat..aduinnaa...!Bsempena Festival KL kat area ku, IPGKBM tmpat ku blajar pun mnyambutnya dgn pnuh kmeriahan..Aku pun turut bhempas pulas gak malam Gema Budaya Isnin lepas..Aku jadi penari zapin n ahli Angklung..mmg first tym aku menari tradisional dpan orang ramai..siap ada Rektor KPM lgi, plancong2, pengarah kteowg..nasib bek ku xlupa step zapin..heheh..sbnarnye ada gak wat tarian Sarawak,pi what to do..dbatalkan coz xckup masa..huhu..~btw, rasa best lar dpat tlibat ngan festival mcm nie..Ok!cukup stakat nie pasal hari Isnin lepas..Hari Selasa atau hari ni ..aku ngantok siot dlm kuliah..btol!ngntok sgt2..ntah napa..huhu..mgkin tlalu byk istilah yang abstrak yg pensyarah guna kot..tu psal mata ku berat xpat tahan..Esok plak da latihan pasukan hoki..huhu..khamis gi Putrajaya,kmi satu kelas gi tgok pameran arca kat sna...Jumaat nnti da taklimat peserta pidato..ku nie blurr smada nk ikot atau x..huhu..nak cari pgalaman bru bdiri atas pntas smbil bpidato..pi mcam xsmpat je wat lthan..ptdngan hri Isnin..Sabtu nie da program Mentor Mentee kat Sk Bangsar..Ahad da ltihan hoki lgi..mcamna erk?biar masa menentukan sgalanya la..pening ku bfikir..apa2 pun,hrap esok hri gmbira buat ku n rkan2 skeliling..~harap mataku xberat lgi sok..hehe..~~adioz!!












Comments

Popular posts from this blog

Segmen : Mari Tambah Kenalan Dari Blog

Segmen Blogwalking & Topup RM5

Segmen: Mari Tambah Kenalan Blogger By Mr.K