Thursday, 7 February 2013

Cerita hari ini (CHI)


Salam tengah malam semua!

Macamana harini?Sihat tak korang?Baiklah..Jess baru habis latihan silat. Dan masih terasa momentum dan tekanan kat dada ni selepas tendangan mantap dari sahabat Jess. Memang 'power' sangat tendangan dia..Nanti Jess ceritalah lagi tentang silat ni k. Pi sebelum tu, nak cerita sikit..Dah dua malam lampu ruang koridor depan bilik kami tak berfungsi..aduih...dah la diri ini takut dengan gelap..Cuti Tahun Baharu Cina plak dah dekat..Sorang-sorang plak tu tidur dalam bilik nanti..Hmm..Jadi, sekarang takut sikit lah nak gi tandas..hahha ^_^ 

Seram kan?Hihi..Pintu utama ada kat hujung sana,.

 

Esok Jess akan bertemu dengan sahabat karib Jess, Step namanya..Dia nie duduk kat Selangor. Memang dah lama janji nak jalan-jalan sama-sama. Sementara tu, kami kan sambut kawan lama sama sekolah dulu, yang belajar jauh di negara luar. Esok Jess 'snap-snap' sikit gambar okeyh.. 

Selamat malam.. ^_^

#Kalau korang ada benda nak dikongsikan tentang aktiviti harian korang..Sila-silalah komen kat bawah ni k..

Tak perlu menjadi sempurna untuk menjadi berguna, tetapi jadilah insan yang berguna untuk menjadi lebih sempurna!

2 comments:

PrinCess Anna said...

teruskan prjuangan menulis blog

Danda Daa said...

hari nih xder cerita baru ker...heheheee