Wednesday, 24 April 2013

Segmen Bloglist Tambah Follower PariPariPutih




Salam Bak Air Yang Mengalir.. ^_^

Salam ceria senja semua~ Bak Air Yang Mengalir?Sebenarnya tu tajuk sajak yang akan dideklamasikan oleh junior-junior Jess esok untuk majlis persaraan salah satu pensyarah di IPGKBM tempat Jess menuntut ilmu. Sambil dorang bersajak, Jess ngan kengkawan yang lain dok menari ala-ala teater..Menari untuk memberi gambaran sebenar sajak yang disampaikan..

Kejap! Kejap! 

Ni haa..Jess baru nak ikut segmen oleh PariPariPutih..Jomlah join sekali ^_^

Segmen Bloglist Tambah Follower ^_^ Jomlah join sekali ~

Okayh.. Syaratnya sangat2 simple-mimple..

1) Follow blog PARIPARIPUTIH(wajib).Nyatakan korang follower yang ke berapa ribu.eheh..~

2) Buat Tajuk Entri : Segmen Bloglist Tambah Follower PariPariPutih.

3) Letak banner segmen kat atas ni dan linkkan ke entri PariPariPutih.

4) Letakkan entri korang kat komen entri PariPariPutih.

 

TARIKH TUTUP : 04 MEI 2013

Psst! Semoga berjaya korang~ Arigato gozaimas.^_^

4 comments:

paripariputih said...

Hi Jess si gadis ungu... thanks ya join segmen ppp ni... semoga berjaya untuk persembahan esok... anyway mohon rajin2 terjah blog ppp untuk sebarang updates.. salam perkenalan jugak :)

Jess Rose said...

^_^ Welcome paripariputih..Hehe..nanti Jess jenguk2 blog pari2 selalu~

Nadiah Ashikin said...

sama lah kita pon join gak.. meh meh meh.. :D

michelle De hunny said...

blogwalking dr segmen sama dan follow sini. weee :D
#123

http://damnright-welcomestalker.blogspot.com/2013/04/segmen-bloglist-tambah-follower.html